AP ۱۴۰۳ تله ۱۵ ۱۶:۱۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85619486
T T
۰ Persons

Tags

ملا برادر: افغانستان کشوری امن و مناسب سرمایه‌گذاری است

کابل- ایرنا- معاون اقتصادی دولت سرپرست افغانستان در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه بین‌المللی این کشور گفت: افغانستان کشور امن و به گونه سرمایه‌گذاری مساعد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی دولت سرپرست افغانستان که امروز یکشنبه ‌۱۵ میزان در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی امام ابوحنیفه در کابل صحبت می‌کرد، گفت: در تجارت منطقوی و جهانی هر کشور بر اساس تولیدات و محصولات خود جایگاه و اهمیت خاص خود را دارد و کشور های جهان تلاش می‌ورزند که برای تولیدات خود به صورت وسیع بازاریابی نماید.

وی افزود: در نمایشگاه ابوحنیفه علاوه بر تولیدات و محصولات افغانی تولیدات و محصولات باکیفیت شماری از شرکت‌های خارجی نیز به نمایش گذاشته شده که این باعث توسعه روابط تجارتی شده و در بخش بازاریابی مشترک فرصت‌های مهم را ایجاد خواهند نمود.

ملا برادر به نمایندگان تمامی شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران اطمینان داد که امارت اسلامی بر اساس ضرورت متقابل به تقویت و توسعه تعاملات تجارتی متعهد بوده و در این بخش هیچ‌گونه مانع و تأخیر ایجاد نخواهد شد.

وی بیان داشت: افغانستان کشور امن و به هرگونه سرمایه‌گذاری مساعد است و امارت اسلامی به تمام معنا برای سرمایه‌گذاری و بخصوص برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی عزم قوی دارد و سرمایه‌گذاران می‌تواند در ایجاد مراکز بسته‌بندی معیاری و سردخانه‌ها سرمایه‌گذاری نمایند، تا از طریق آن به سطح جهانی به محصولات افغانی بازار پیدا شود.

به گزارش ایرنا؛ در نمایشگاه بین‌المللی امام ابوحنیفه  ۷۰۰ غرفه تولیدات صنعتی و محصولات زراعتی به نمایش گذاشته شده و ۲۰۰ غرفه آن به شرکت‌های خارجی اختصاص یافته است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .