AP ۱۴۰۳ تله ۱۴ ۱۸:۰۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85618283
T T
۰ Persons

Tags

بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی در ماه سنبله توزیع شد

کابل- ایرنا- سخنگوی اداره ملی احصائیه و معلومات دولت سرپرست افغانستان از توزیع بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی در ماه سنبله سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ محمد حلیم رافع سخنگوی داره ملي احصائیه و معلومات دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه ۱۴ میزان، با نشر خبرنامه‌ی در صفحه اکس خود نوشت: اداره ملی احصائیه و معلومات از طریق ۷۸ مرکز توزیع تذکره الکترونیکی و آسان خدمت در سراسر کشور، در ماه سنبله سال روان برای ۱۳۴ هزار و ۴۶۰ تن از شهروندان کشور تذکره الکترونیکی توزیع کرده است.

بر اساس معلومات ریاست خدمات تذکره الکترونیکی این اداره، در ماه سنبله سال روان، در کابل ۵۳ هزار و ۸۵۰، در هرات ۹ هزار و ۵۰۴، در قندهار ۸ هزار و ۶۳۰، در ننگرهار ۸ هزار و ۴۸۵ و در ولایت بلخ ۶ هزار و ۴۹۸ به ترتیب بیش‌ترین تذکره‌ الکترونیکی توزیع‌شده است. 

از سوی هم در ماه سنبله در سراسر کشور برای ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن از هم‌وطنان دیگر، خدمات پس از توزیع تذکره الکترونیکی نیز ارائه شده است. 

خبرنامه افزوده است: اداره ملی احصائیه و معلومات متعهد به ارائه خدمات به‌موقع و متوازن برای هم‌وطنان بوده و بدین منظور مراکز توزیع تذکره الکترونیکی را در نقاط دوردست و ولسوالی‌ها گسترش داده تا باشندگان این مناطق به آسانی بتوانند تذکره الکترونیکی خویش را دریافت نمایند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .