ادای احترام رئیس پارلمان ايران و رئیس عمومي ایرنا به مقام والای شهید سیدحسن نصرالله

کابل- ایرنا- رئیس پارلمان جمهوری اسلامی ایران و رئیس عمومی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ در دومین روز از مراسم تسلیت و یادبود شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، امروز دوشنبه۹ میزان محمدباقر قالیباف و حسین جابری انصاری رؤسای پارلمان و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)  با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله، با عبدالله صفی الدین مسئول دفتر حزب‌الله لبنان نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

جابری انصاری همچنین دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب و تروریستی صهیونیستی روز جمعه ششم میزان به پشتوانه حمایت امریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، جت‌های جنگی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی امریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه۷ میزان منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .