AP ۱۴۰۳ وږی ۲۴ ۱۶:۰۱
Journalist ID: 5624
News ID: 85596226
T T
۰ Persons

Tags

حضور در میان مردم از مسئولیت‌های امارت اسلامی است

کابل- ایرنا- معاون اداری دولت سرپرست افغانستان، گفت: حضور در میان مردم از مسئولیت‌های امارت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه ۲۴ سنبله، در خبرنامه‌ی از سفر مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت به ولسوالی‌های پشتونکوت، گرزیوان و بلچراغ ولایت فاریاب و ولسوالی‌های درزاب و قوش‌تپۀ ولایت جوزجان خبر داد.

معاون اداری با علماء، مجاهدین، محاسن سفیدان و اقشار مختلف مردم این ولسوالی‌ها دیدار  کرد.

باشندگان محل راجع به اوضاع اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به معاون اداری معلومات داد و تلاش‌های مسئولان امارت اسلامی جهت تأمین امنیت و آسایش مردم را تحسین کردند. آنان افزودند که در حال حاضر مردم این مناطق با خیال آسوده به امور روزمرۀ‌شان می‌پردازند و هیچ تشویشی از بابت امنیت ندارند.

آنها موضوعاتی مانند راه اندازی پروژه‌های انکشافی، ایجاد فرصت‌های شغلی، کلنیک‌های صحی و توجه به تعلیم و تربیه و ترمیم راه‌های مواصلاتی اشاره کردند و از مسئولان امارت اسلامی خواستند که در این زمینه‌ها توجه خاص نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری، گفت: جای بسا مسرت و افتخار است که در میان شما مردم متدین و مجاهد حضور یافتم و از نزدیک با شما مردم قهرمان و شهیدپرور دید و بازدید می‌نمایم. 

مولوی عبدالسلام حنفی افزود: مسئولان امارت اسلامی وظیفه و مسئولیت خود می‌دانند تا در وقت ضرورت به نقاط مختلف کشور در میان مردم حضور یافته و از مشکلات و چالش‌های ملت افغانستان از نزدیک با خبر شوند.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی علماء، مجاهدین و بزرگان، گفت: امارت اسلامی به عنوان حکومت تلاش می‌کند در حد امکان نیازها، مشکلات و چالش‌های شهروندان را شناسایی نموده و جهت رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام دهد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .