AP ۱۴۰۳ زمری ۴ ۱۷:۵۶
Journalist ID: 5624
News ID: 85548909
T T
۰ Persons

Tags

حمله به مراکز اسلامی نماد جنگ علیه اسلام ناب محمدی(ص) است

کابل- ایرنا- رئیس کمیسیون اسلامی حقوق بشر مستقر در لندن حمله پولیس آلمان به مراکز اسلامی این کشور را فراتر از اهانت به مساجد دانست و آن‌ را نماد جنگ علیه اسلام ناب محمدی (ص) توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ مسعود شجره رئیس کمیسیون اسلامی حقوق بشر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، گفت: این رویداد بی‌تردید نتیجه افزایش اسلام‌ هراسی و جایگزین کردن اسلام ناب محمدی (ص) با اسلامی است که با نظام لیبرال و طاغوت مطابقت دارد.

وی افزود: غرب در تلاش است تا دین را از سیاست، اقتصاد و جامعه جدا و آن را به یک رابطه فردی میان نمازگزار و خدا محدود کند که هیچ ارتباطی با جامعه مدنی ندارد، روایتی که درست عکس آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.

رئیس کمیسیون اسلامی حقوق بشر، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، غرب به شدت نگران ظهور اسلام واقعی شد چرا که برای نخستین بار شاهد نقش محوری دین در حوزه سیاست و نقش برآب شدن توطئه‌های آنها برای جهان استعمار جهان بود و به همین خاطر درصدد ارائه روایت جدیدی از اسلام برآمد که هیچ اثربخشی نداشته و با نظام طاغوت همراه باشد؛ آنچنان که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان اسلام آمریکایی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان شیعه انگلیسی یاد می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه اخیر مراکز اسلامی آلمان هشدار داد که غرب درصدد تعطیلی یا مهار سازمان‌هایی است که مروج اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

به گزارش ایرنا، وزارت داخله آلمان روز چهارشنبه در تداوم ادعاها و اتهام‌های بی‌پایه علیه مراکز اسلامی فرانکفورت، برلین، مونیخ و هامبورگ، فعالیت این نهادهای اسلامی را ممنوع اعلام کرد.

مراکز اسلامی یادشده همواره هر شکلی از خشونت و افراط گرایی را محکوم و از صلح، مدارا و گفتگوی بین ادیان حمایت کرده‌اند، با این حال وزارت داخله آلمان ادعا کرد که این مراکز اهداف اسلام‌گرایی افراطی را دنبال می‌کنند و به دنبال ایجاد یک انقلاب اسلامی در آلمان هستند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .