AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۹ ۱۰:۳۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85534065
T T
۰ Persons

Tags

وزارت زراعت بر حل مشکلات تاجران میوه تازه تاکید کرد

کابل- ایرنا- معین وزارت زراعت و مالداری، وزارت زراعت آبیاری و مالداری دولت سرپرست افغانستان بر حل مشکلات تاجران میوه تازه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت امروز سه‌شنبه ۱۹ سرطان، در نشستی با مولوی محمد خالد سجستانی معین خدمات شهری و محیط زیست شاروالی کابل، رییس اتحادیه میوه‌جات و سبزیجات ولایت کابل، معاون اطاق تولیدات زراعت و مالداری، معاون ریاست پلان و پالیسی معاونیت اقتصادی مشکلات تاجران میوه تازه را بررسی کرد.

معین زراعت و مالداری در این نشست بر حل مشکلات تاجران میوه تازه تاکید کرده و گفت: تاجران و سکتور خصوصی در رشد اقتصاد کشور مهم است، چالش‌های موجود فرا راه تاجران در فصل برداشت محصولات باید حل گردد.

وی افزود: رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تلاش می‌نماید تا مشکلات که تاجران، دهاقین و متشبثین به آن مواجه اند در موقع مناسب آن حل نمایند.

در همین حال شماری از تاجران مشکلات شان را در بخش؛ افزایش مالیات، بلند بودن کرایه دوکاکین در مارکیت میوه و اخذ بیشتر کمرگات بیان کرده و خواستار حل آن از سوی رهبری امارت اسلامی و وزارت زراعت شدند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .