AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۸ ۱۳:۱۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85533006
T T
۰ Persons

Tags

گیر افتادن اسرائیل در باتلاق غزه/ شکست گنبد آهنین در برابر موشک‌های حزب‌الله

کابل- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه گیر افتاده است و در جبهه نبرد در شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان نیز سیستم هوایی گنبدآهنین در مقابله با موشک‌های حزب‌الله لبنان ناکام مانده است. 

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه‌17 سرطان اعلام کردند که این رژیم 9ماه است که عمیقا در باتلاق غزه گیر افتاده است.

این رسانه‌ها همچنین تاکید کردند که حزب‌الله لبنان روز یکشنبه حملات علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را گسترش داده و دامنه این حملات به مرکز منطقه الجلیل رسیده است.

براساس اعلام این رسانه‌ها، سیستم دفاعی هوایی گنبدآهنین نتوانسته است که تعدادی موشک و طیارات بدون سرنشین حزب الله را در آسمان منطقه الجلیل رهگیری کند و در نتیجه اصابت آنها چندین صهیونیست زخمی شده‌اند.

برخی منابع خبری عرب زبان گزارش دادند که یک موشک و یا طیاره بدون سر نشین در مقابل مرکز تجاری «بیج» در منطقه طبریا عیلیت در شمال فلسطین اشغالی فرود آمده و زنگ‌های خطر در آن منطقه به صدا درنیامده‌اند.

این منابع تاکید کردند که تعدادی موشک از خاک لبنان شلیک شده و به یک هدف نظامی صهیونیستی در نزدیکی منطقه طبریا اصابت کردند.

حزب الله لبنان روز یک‌شنبه در موج حملات جدید خود علیه مواضع اردو و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی، دهها موشک و طیاره بدون سرنشین شلیک کرده است.

پایگاه راهبردی نظارت هوایی «میرون» و یک پایگاه دیگر اردی رژیم صهیونیستی در منطقه طبریا از جمله اهداف این حملات موشکی و طیارات بدون سرنشین حزب الله بوده و موشک‌ها مستقیم به این 2 پایگاه اصابت کرده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .