آیت‌الله خامنه‌ای: امروز، روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم ایران است 

کابل- ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت که دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، روز خوبی برای حضور، شرکت و فعال شدن مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران راس ساعت 8 صبح به وقت تهران در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافت با انداختن رای‌شان به صندوق اخذ رای، گفت: الحمد الله روزی خوبی است روزی حضور مردم، روز شرکت مردم روزی فعال شدن مردم عزیز ما در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات است.

ایشان افزودند: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است خدا کند که این طور باشد؛ خرسند کننده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ابراز امیدواری کردند که مردم ایران موفق شوند و بهترین را انتخاب کنند در این مرحله باید همت مردم بیشتر باشند برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ان شاالله رئیس جمهور خویش را داشته باشیم.

ایشان بیان داشتند که خداوند ان شاالله ملت ایران را موفق و این کشور را آباد‌ کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشد مشمول لطف و رحمتش قرار بدهند.

به گزارش ایرنا؛ بعد از شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران در ماه ثور سال جاری، انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری این کشور به تاریخ 8 ماه سرطان با رقابت میان شش نامزد برگزار‌ شده بود که نامزدان در دور اول موفق به اخذ آرای کافی برای کرسی ریاست جمهوری این کشور نشدند و انتخابات به مرحله دوم کشانیده شد.

مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، جمهوری اسلامی ایران با رقابت دو نامزد انتخابات امروز در سراسر این کشور و نمایندگی‌های آن در کشور‌های مختلف آغاز شده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .