AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۱۲ ۹:۰۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85526536
T T
۰ Persons

Tags

برگزاری نمایشگاه «شام هرات» برای حمایت از هنرمندان

هرات- ایرنا- ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات اعلام کرد به خاطر حمایت و پشتیبانی از هنرمندان نمایشگاه «شام هرات» را برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل هرات؛ مسئولان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات شام روز دوشنبه 11 سرطان، نمایشگاهی را تحت عنوان «شام هرات» به منظور حمایت و پشتیبانی از هنرمندان در سالون علامه صلاح‌الدین سلجوقی برگزار کردند.

مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گفت: ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات، همیشه هنرمندان را حمایت نموده و از تمامی شهروندان نیز می‌خواهم تا از این نمایشگاه بازدید نماید.

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات افزود: شهروندان نیز می‌توانند در بخش حمایت هنرمندان نقش داشته و از آثار هنرمندان برای تزئین خانه خویش استفاده نمایند. 

عبدالکریم ارباب‌زاده مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 230 اثر از بخش‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است که بیشترین آثار از خانم‌ها می‌باشد.

ارباب‌زاده افزود: هم‌اکنون جایگاه هنر در هرات بسیار بالا بوده و از زمان حاکمیت امارت اسلامی رونق خوبی داشته است و آنان توانسته‌اند در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شرکت نمایند. 

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه برای مدت سه روز برای بازدیدکنندگان باز می‌باشد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .