حرکت دانشجویان امریکایی در دفاع از غزه، نمود وجود وجدانهای پاک در دنیاست

کابل- ایرنا- رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم، حرکت دانشجویان دانشگاه‌های امریکا در دفاع از مردم غزه را نمونه‌ای از وجود وجدان‌های پاک در دنیا خواند.

 به گزارش ایرنا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم، حرکت دانشجویان دانشگاه‌های امریکا در دفاع از مردم غزه را نمونه‌ای از وجود وجدان‌های پاک در دنیا خواند.

در متن بیانات معظم له در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم که امروز شنبه 9 سرطان منتشر شد، آمده است که مهم این است این پیام دفاع از حرم که در واقع دفاع از آرمان‌های انسانیت است، به گوش وجدان‌های پاک در دنیا رسانده شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، مدافعان حرم را یک پدیده شگفت‌انگیز و مهم و یکی از مظاهر جهان‌نگری نظام جمهوری اسلامی خوانده و تأکید کرد: حضور جوانانی با ملیت‌های مختلف در قالب مدافعان حرم نشان داد که انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از چهار دهه، قدرت بازآفرینی همان شور و حماسه اول انقلاب را دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت دانشجویان دانشگاه‌های امریکا در دفاع از مردم غزه را نمونه‌ای از وجود وجدان‌های پاک در دنیا برشمرده و افزود: مهم این است که این پیام دفاع از حرم که در واقع دفاع از آرمان‌های انسانیت است، به گوش وجدان‌های پاک در دنیا رسانده شود.

رهبر انقلاب اسلامی افزود: امام بزرگوار(ره) از همان روزهای آغازین نهضت اسلامی و همچنین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره متوجه دخالت بیگانگان و نگرش جهانی و منطقه‌ای و سرگرم نشدن به مسائل داخلی بود و در بیانات خود در این زمینه تذکر و هشدار لازم را می‌داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور رزمندگان مدافع حرم در کشورهایی که دشمن برای آنها نقشه بسیار خطرناکی را طراحی کرده بود، از مظاهر جهان‌نگری انقلاب اسلامی دانسته و گفت: دشمن در طراحی خود قصد داشت با تصرف منطقه و همزمان با وارد کردن فشارهای اقتصادی و سیاسی و همچنین عقیدتی و مذهبی به ایران، نظام اسلامی را از بین ببرد، اما جمعی از جوانان با ایمان، با مرکزیت جمهوری اسلامی، این نقشه پرخرج استکبار را به شکست کشاندند.

ایشان تأکید کرد: با چنین نگاهی باید گفت حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ماهیت خشن و بی‌رحم و غیرانسانی تشکیلات داعش و گروه‌های همسو با آن که با حمایت‌های تسلیحاتی و تبلیغاتی امریکا و غرب شکل گرفته بودند، افزودند: هدف از این تشکیلات، ناامن کردن منطقه و به‌ویژه ایران بود، اما مدافعان حرم این خطر بزرگ را نیز خنثی کردند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .