آیت الله خامنه‌ای: انتخابات برای مردم ایران نشاط‌آور است/ قیوام و عزت جمهوری اسلامی بستگی به حضور مردم دارد

کابل- ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هنگام با شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در ذات نظام اسلامی حضور مردم لحاظ شده است بنابراین دوام، قیوام و عزت این نظام بستگی به حضور مردم در انتخابات دارد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران صبح امروز جمعه 8 سرطان، با انداختن رای شان به صندوق اخذ رای گیر‌ی گفت:روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها ‎روز نشاط و شادی است و به خصوص آن وقتی که ‎انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

ایشان تاکید کردند: کلمه جمهوری اسلامی حاکی از آن است که در ذات این نظام، حضور مردم لحاظ شده است بنابراین دوام، قیوام،عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران در دنیا بستگی به حضور مردم دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران افزودند: من توصیه می‌کنم که مردم عزیز ایران مسئله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. اینکه می‌گویند برخی مردد هستند من وجهی برای تردید نمی‌بینم. 

حضرت ایت الله خامنه‌ی بیان داشتند: انتخابات یک کار آسان است که نتایج مهم دارند چرا انسان برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمت ندارد، وقت‌گیری ندارد و فشار ندارد ولی فواید زیاد دارد،تردید داشته باشد؟ مردم تردید نکنند به خصوص به نکته که من اشاره کردم آن اینکه قیوام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، گفتند: برای اثبات، صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم یک امر لازم و مهم است.

ایشان ابرازی امیدواری کردند که خدای متعال مقدر کند برای این کشور بهترین و مفید‌ترین انتخاب را و سال‌های آینده ان شاالله سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم ایران از انتخاب خود‌شان راضی باشند.

به گزارش ایرنا، اخذ رای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 8 صبح امروز جمعه 8 سرطان در سراسر این کشور و کشور‌های مختلف آغاز شد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .