AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۶ ۱۱:۱۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85520379
T T
۰ Persons

Tags

نمایشگاه سه روزه تولیدات داخلی در ولایت غزنی برگزار شد

کابل- ایرنا- دفتر رسانه‌ای ولایت غزنی از برگزاری نمایشگاه سه روزه تولیدات داخلی، تحت عنوان «گنجینه‌ افغانستان» در این ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر رسانه‌ای والی ولایت غزنی، امروز چهارشنبه 6 سرطان، اعلام کرد که مولوی رحیم الله محمود، معاون والی این ولایت، راه اندازی نمایشگاه «گنجینه افغانستان» را به نفع مردم و سرمایه‌گذاران خوانده است.

محمود در مراسم افتتاح این نمایشگاه از مردم خواست تا برای تقویت اقتصاد کشور و صنعتگران از تولیدات داخلی کشور استفاده کنند.

 مولوی قدرت‌الله جمال، معین وزارت صنعت‌و تجارت کشور نیز هدف از برگزاری نمایشگاه «گنجینه‌ی افغانستان» را، رشد سرمایه‌گذاری و تولیدات مورد نیاز مردم عنوان کرد.

وی اظهار داشت: غزنی یکی از ولایت‌های صنعتی و زراعتی است و امارت اسلامی افغانستان در تلاش است تا پارک‌های صنعتی را در این ولایت ایجاد و در اختیار سرمایه‌گذاران و صنعتکاران قرار دهد.

به گفته مولوی جمال، وزارت صنعت و تجارت تلاش دارد تا نمایشگاه‌های مشابه را در ۳۴ ولایت افغانستان، به هدف آشنای مردم با تولیدات داخلی کشور راه‌اندازی کند.

با این حال مسئولان ریاست صنعت و تجارت ولایت غزنی می‌گویند در این نمایشگاه تعدادی از صنعتگران، از جمله، زنان، در پنجاه غرفه تولیدات خود را برای سه روز، به نمایش گذاشته‌اند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .