AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۵ ۲۱:۴۰
Journalist ID: 5624
News ID: 85519930
T T
۰ Persons

Tags

اولویت وزارت تجارت مجهز کردن بنادر کشور به تجهیزات اسکنر است

کابل- ایرنا- وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان اعلام کرد که نورالدین عزیزی در نخستین نشست کمیته رهبری صندوق حمایت از سکتورخصوصی بر نصب اسکنر در بنادر کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان، امروز سه‌شنبه، 5 سرطان با نشر خبرنامه‌ای گفت که نخستین نشست حمایت از سکتور خصوصی در کابل برگزار شد.

نورالدین عزیزی در این نشست، با تأکید بر فعالیت‌های عملی در این کمیته، اظهار داشت که اولویت ما خریداری و نصب اسکنرها در بنادر کشور می‌باشد تا سهولت‌ در عرصه واردات و صادرات کالاها ایجاد گردد.

در این نشست پیرامون میکانیزم تمویل مالی و نحوهء مصارف صندوق حمایت از سکتورخصوصی، ایجاد کد مشخص در گمرکات برای جمع‌آوری فیس از واردات و صادرات و افتتاح حسابات بانکی برای صندوق نیز بحث صورت گرفت.

هم‌چنان در این جلسه با تأکید بر عضویت دائمی اعضای معرفی شده به کمیته رهبری از سوی ادارات ذیربط و اتاق‌های سکتوری و راه‌اندازی پروژه‌ها فیصله‌ صورت گرفت. در پایان خبرنامه آمده است که میکانیزم تمویل مالی و نحوه مصارف صندوق حمایت از سکتورخصوصی در 4فصل و 17ماده ترتیب و نهایی گردیده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .