AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۵ ۱۶:۰۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85519619
T T
۰ Persons

Tags

شهادت بیش از 36 فلسطینی در 12 ساعت/ 15 نفر از خاندان هنیه هستند

کابل- ایرنا- منابع خبری از شهادت بیش از 36 فلسطینی در جریان بمباران مناطق مختلف نوار غزه طی 12 ساعت گذشته توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ رسانه‌های فلسطینی امروز سه‌شنبه 5 سرطان، گزارش دادند که  رژیم صهیونیستی در چند جنایت وحشیانه 2 منزل و یک پناهگاه بیجاشد‌گان در مناطق مختلف غزه را بمباران کرد.

در این حملات بیش از 36 فلسطینی که اکثر آن‌ها زن و کودک هستند به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در جریان بمباران یک منزل در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه 15 نفر از خاندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یا حماس از جمله خواهر وی به شهادت رسیدند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تااکنون ده‌ها نفر از فرزندان، نوه‌ها و اعضا و بستگان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یا حماس در این حملات شهید شده‌اند.

اشغالگران همچنین یک  مکتب در مرکز شهر غزه که به عنوان پناهگاه برای بیجا شدندگان از آن استفاده می‌شد را بمباران کردند که در نتیجه آن 12 نفر که بیشتر زن و کودک هستند به شهادت رسیدند.

اردوی رژیم صهیونیستی صبح امروز به گروهی از شهروندان فلسطینی در نزدیک چهارراه بالمیرا در غرب شهر غزه حمله کرد که بر اساس آمار اولیه، در این حمله چهار نفر شهید شهید و شماری زخمی شدند.

به گزارش ایرنا؛ پس از گذشت حدود 9 ماه از تجاوز بدون نتیجه و دست‌آورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دست‌آوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای کمک رسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .