سازمان ملل همیشه کوشش می‌کند اوضاع افغانستان را ناامن و بی‌ثبات معرفی کند

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست افغانستان گفت: سازمان ملل متحد همیشه کوشش می‌کند اوضاع افغانستان را ناامن و بی‌ثبات معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ عبدالمتین قانع سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز شنبه 2 سرطان، در واکنش به گزارش اخیر سازمان ملل متحد در مورد امنیت افغانستان در یک کلیپ ویدیویی اظهار داشت: در رابطه به گزارش اخیر معاونیت سیاسی سازمان ملل متحد در مورد اوضاع امنیتی افغانستان باید گفت ما همه  این ادعا را مستند می‌کنیم و خلاف واقعیت‌ها می‌دانیم.

قانع افزود: امنیت در افغانستان سراسری و بی‌نظیر است در این اواخیر ما رویداد‌های امنیتی نداشتیم البته خیلی محدود بوده که آن هم در مورد خُرد و کوچک بوده است.

سخنگوی وزارت امور داخله بیان داشت: معاونیت سیاسی سازمان ملل متحد شاید برخی موارد و عملیات‌های را که ما در قسمت محو مواد مخدر یا هم مبارزه با اختطافچیان داشتیم هم ضمیمه موارد امنیتی کرده باشد.

قانع بیان داشت: سازمان ملل و برخی حلقات که مربوط به آنها می‌شوند همیشه کوشش می‌کند که اوضاع افغانستان را ناامن و بی‌ثبات معرفی کنند. 

وی از معاونیت سیاسی سازمان ملل متحد خواست که طبق واقعیت‌های افغانستان نظریات خویش را ارایه نمایند.

به گزارش ایرنا، هیئت معاونیت سیاسی سازمان ملل متحد در افغانستان یا یوناما در گزارش تازه‌ای خود وضعیت امنیتی در افغانستان را وخیم خوانده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .