AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۶ ۱۵:۱۴
Journalist ID: 5624
News ID: 85509872
T T
۰ Persons

Tags

کمک نقدی دولت سرپرست به سیلاب‌زدگان ولایت غور

AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۲۶ ۱۵:۱۴
News ID: 85509872
کمک نقدی دولت سرپرست به سیلاب‌زدگان ولایت غور

کابل- ایرنا- ارگ دولت سرپرست افغانستان از كمك ده‌ها میلیون افغانی پول نقد به شهروندان آسیب‌دیده از سیلاب‌ها در ولایت غور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان، جمعه شب 25 جوزا، با نشر خبرنامه‌ای، از سفر ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی دولت سرپرست، به ولایت غور خبر داد.

ملا عبدالغنی برادر، در دیدار با مردم آسیب‌دیده از اثر سیلاب‌ها، ضمن ابراز غم‌شریکی گفت که امارت اسلامی به موقع به مردم سیلاب‌زده رسیدگی کرده است.

بر اساس خبرنامه ارگ،  پیش از این ده‌ها تن مواد خوراکی، دواء و البسه به این ولایت فرستاده شده بود و اکنون نیز ده‌ها میلیون افغانی پول نقد به شهروندان آسیب‌دیده این ولایت کمک صورت گرفته است.

در خبرنامه آمده است که در این دیدار، معاون اقتصادی ریاست الوزراء، به مردم ولایت غور گفت: «به تمام مسؤلین امارتی هدایت داده‌ایم که کمک‌ها را جمع آوری و به طور شفاف به هموطنان مستحق و آسیب پذیر توزیع کنند و افزون بر آن کمیته فوق العاده را نیز گماشته‌ایم که شبانه روز کار می‌کند». ملا برادر در پایان وعده سپرد که امارت اسلامی تا حل مشکلات موجود و بازگشت زندگی به روال عادی در کنار مردم غور ایستاده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .