AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۹ ۱۰:۵۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85501702
T T
۰ Persons

Tags

سرپرست وزارت معارف دولت عازم روسیه شد

AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۹ ۱۰:۵۹
News ID: 85501702
سرپرست وزارت معارف دولت عازم روسیه شد

کابل- ایرنا- سرپرست وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان، جهت اشتراک در دومین نشست بین‌المللی وزرای معارف عازم کازان روسیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت معارف دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه 19 جوزا، در خبرنامه‌ی اعلام کردند که مولوی سید حبیب الله آغا سرپرست وزارت معارف افغانستان در راس یک هیئت بلند رتبه،جهت اشتراک در دومین نشست بین‌المللی  وزیران معارف که قرار است در شهر « کازان» کشور روسیه برگزار گردد، عازم آن کشور شد.

خبرنامه افزود: قرار است سرپرست وزارت معارف در این نشست، در مورد دستاورد‌های این وزارت و وضعیت تعلیم و تربیه در افغانستان به اشتراک کنندگان نشست معلومات همه جانبه ارائه داشته و روی  فرصت‌ها و امکانات تعلیمی در افغانستان صحبت نماید.

در خبرنامه آمده که سرپرست این وزارت در حاشیه سفر رسمی خویش به کشور روسیه با یک تعداد وزرای معارف کشورها به صورت جداگانه نیز دیدار خواهند داشت و دستاورد‌ها و وضعیت نظام آموزشی افغانستان را به آنها توضیح و تشریح نماید.

به گزارش ایرنا، دومین نشست بین‌المللی وزیران معارف در کازان چهار روز ادامه خواهد داشته و در آن پیرامون امکانات، پیشرفت‌ها و چالش‌های فرا راه معارف کشور‌های اشتراک کننده مورد بحث‌ قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .