AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۷ ۱۶:۴۵
Journalist ID: 5624
News ID: 85500677
T T
۰ Persons

Tags

برای نابودی پدیده شوم بین‌المللی مواد مخدر مبارزه مشترک لازم دارد

کابل- ایرنا- معین مبارزه با مواد مخدر دولت سرپرست افغانستان، در دیدار با نماینده انکشافی ملل متحد بر مبارزه مشترک علیه مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ عبدالمتین قانع، سخنگوی وزارت امور داخله دولت سرپرست افغانستان، امروز پنج‌شنبه 17 جوزا، در صفحه اکس خود، از دیدار لوی پاسوال ملا عبدالحق آخوند همکار، معین مبارزه علیه مواد مخدر، با استیفن رودیکیوس نماینده اداره انکشافی ملل متحد(UNDP)، مدیر پروژه ویدیست کیلبیک و عبدالحامد عمر، متخصص پروگرام خبر داد.

در این دیدار، استیفن از دستاوردهای معینیت مبارزه با مواد مخدر دولت سرپرست اظهار رضایت کرده و برای مبارزه علیه مواد مخدر در افغانستان اعلام همکاری کرد.

معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله دولت سرپرست نیز در این دیدار، از اداره ملل‌متحد به ویژه، اداره انکشافی ابراز قدردانی کرده و گفت: با امکانات بسیار محدود، توانستیم که فرمان رهبری را که در مورد محو کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر و جمع‌آوری معتادین عملی بسازیم و همچنان برای تهیه سرپناه، آموزش، حمایه و تداوی معتادین، زمینه را مساعد بسازیم.

همکار مبارزه با مواد مخدر را نه تنها در افغانستان بلکه مبارزه بین‌المللی دانسته و از مسئولان این اداره خواست که در این امر از هیچ‌گونه تلاش دریغ نکنند.

معین مبارزه با مواد مخدر همچنان افزود متاسفانه تا حالا هیچ اداره  بین‌المللی در این راستا کمک نکرده است و توقع ما این است که در این راستا مبارزه مشترک صورت بگیرد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .