AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۷ ۱۶:۳۵
Journalist ID: 5624
News ID: 85500591
T T
۰ Persons

Tags

شکست اطلاعاتی دیگر برای صهیونیست‌ها/ نفوذ مجاهدین فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی

کابل- ایرنا- منابع رسانه‌ای از نفوذ تعدادی از مجاهدین مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی و درگیری آنها با نظامیان اردوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ شبکه المیادین، امروز پنجشنبه17 جوزا خبر داد: تعداد از مجاهدین مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغال وارد شد و درگیری آنها با نظامیان اردوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که یک حادثه امنیتی در مرز غزه و اراضی اشغالی رخ داده است.

رادیو اردوی رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک تیم از مجاهدین فلسطینی حدود دو ساعت قبل موفق به نفوذ به اراضی اشغالی در نزدیکی گذرگاه «کرم ابوسالم» در رفح شدند.

اردوی رژیم صهیونیستی از شکل‌گیری درگیری میان نظامیان خود و مجاهدین فلسطینی در این منطقه خبر داد.

اردوی رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که در این درگیری دو نظامی آن زخمی شدند.

سازمان نظارت رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات این شکست اطلاعاتی را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا؛ با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوارزه، این رژیم روز به‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهان را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .