امارت اسلامی در خدمت ملت افغانستان قرار دارد

کابل- ایرنا- معاون اداری دولت سرپرست افغانستان در دیدار با جمعی از علما و نمایندگان اهل تشیع، گفت: افغانستان خانۀ مشترک همۀ اقشار مختلف مردم بوده و امارت اسلامی به عنوان یک حکومت مسئول در خدمت ملت افغانستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان، امروز پنج‌شنبه، 17 جوزا، با نشر خبرنامه‌ای، از دیدار مولوی عبدالسلام حنفی  با جمعی از علماء و بزرگان اهل تشیع خبر داد.

در این دیدار نخست علمای اهل تشیع، ضمن ابراز خرسندی از تأمین امنیت در کشور بیان داشتند که ما تمام تلاش خود را جهت همکاری با مسئولان و تقویت و استحکام هرچه بیشتر امارت اسلامی انجام خواهیم داد.

علماء و بزرگان اهل تشیع افزودند که دستاوردها و کارهایی که با هدف آبادی در کشور از سوی امارت اسلامی صورت گرفته برای تمامی مردم افغانستان آشکارا بوده و این کارها تمام مردم را به آیندۀ روشن امیدوار ساخته است.

بر اساس خبرنامه ارگ، آنان با اشاره به توجه امارت اسلامی به امور اجتماعی، فرهنگی، تطبیق پروژه‌های کوچک و بزرگ انکشافی و توسعۀ اقتصادی در کشور، از رهبری امارت اسلامی تقاضا کردند تا در زمینۀ ایجاد مدارس، مکاتب و مراکز صحی و ترمیم راه‌های مواصلاتی ولایات مختلف کشور توجه خاص نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی نیز در این دیدار گفت: افغانستان خانۀ مشترک همۀ اقشار مختلف مردم بوده و امارت اسلامی به عنوان یک حکومت مسئول در خدمت ملت افغانستان قرار دارد.

حنفی خاطر نشان کرد: ترقی و آبادی این کشور با همکاری و سعی و تلاش بی‌دریغ تمامی شهروندان میسر می‌گردد، لذا لازم است تمام مردم افغانستان در دفاع از تمامیت ارضی و نظام، متحدانه عمل نموده و به ترقی و پیشرفت این کشور سهم داشته باشند.

مولوی عبدالسلام حنفی در اخیر سخنانش در رابطه به درخواست آنان گفت که امارت اسلامی در این زمینه ها رسیدگی خواهد کرد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .