AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۱۵ ۱۶:۲۸
Journalist ID: 5624
News ID: 85498841
T T
۰ Persons

Tags

کنعانی: 55 درصد ساختمان‌ها در غزه در سایه انفعال سازمان‌های بین‌المللی تخریب شد

کابل- ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: 55 درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه از 15میزان در سایه انفعال کشورها و سازمان‌های بین‌المللی تخریب شده یا آسیب دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز سه‌شنبه 15 جوزا، در صفحه اکس خود نوشت: در سایه انفعال کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، ویرانی و کشتار دسته جمعی در نوار غزه به صورت جنون آمیز و بی وقفه توسط رژیم اسرائیل ادامه دارد.

وی افزود: مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود 55 درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه از 15 میزان تخریب یا آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایرنا، اردوی رژیم صهیونیستی امروز 15 جوزا، به گروهی از شهروندان فلسطینی و در یک موتر در مقابل مرکز اسکان بیجا شدگان در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه حمله کرد.

براساس آمار اولیه، در این حمله دست کم 7 نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند که شماری از آنها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .