پذیرفتن واقعیت‌های جاری افغانستان اعتماد دوجانبه را تقویت می‌بخشد

کابل- ایرنا- وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان، از اظهارات اخیر مقامات روسیه استقبال کرد و گفت: پذیرفتن واقعیت‌های جاری افغانستان اعتماد دوجانبه را تقویت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان چهارشنبه‌شب 10 جوزا، در خبرنامه‌ی گفتند: وزارت امور خارجهٔ امارت اسلامی افغانستان از اظهارات رهبری، وزیر خارجه و سایر مقامات فدراسیون روسیه مبنی بر ابراز اراده سیاسی برای گسترش روابط با امارت اسلامی افغانستان استقبال می‌کند.

خبرنامه افزود: وزارت امور خارجه به فدراسیون روسیه ابراز می‌‌دارد که در رابطه به گسترش بیشتر و تقویت روابط مثبت به‌هدف تأمین منافع مردم دو کشور بر اساس احترام متقابل و مصالح مشترک، عزم جدی سیاسی دارد.

در خبرنامه آمده که نزدیک به سه‌سال گذشته نشان داد که افغانستان پس از دهه‌ها جنگ و بی‌ثباتی مالک حکومتی مسوول شده است؛ برای همه کشورهای منطقه فرصت خوبی را مساعد کرده تا با در نظر داشت اولویت‌های دوجانبه، روی گسترش روابط مثبت کار شود و در این زمینه پیشرفت‌هایی خوب با کشورهای متعدد صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه روسیه در جریان هفته جاری گفته بودند که تعامل با دولت سرپرست افغانستان یک ضرورت است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .