AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۸ ۱۷:۱۴
Journalist ID: 5624
News ID: 85492490
T T
۰ Persons

Tags

در پی حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به شهر رفح، شمار شهدا به 16 نفر رسید

کابل - ایرنا- شبکه الجزیره گزارش داد که شمار شهدای حملات بامداد امروز نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به ۱۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، شبکه الجزیره، امروز سه شنبه، 8 جوزا، اعلام کرد که در پی حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به شهر رفح ده‌ها نفر کشته و زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، تمرکز حملات ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز به محله‌های السعودی و تل‌السلطان در غرب شهر رفح و یک اردوگاه آوارگان فلسطینی در شمال غربی این شهر بوده است.

به گفته الجزیره، کادر صحی و بیماران به علت گلوله باران شدید در داخل کلنیک تل السلطان و شفاخانه اندونزی در غرب شهر رفح در محاصره قرار گرفته‌اند.

در حملات صبح امروز نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به یک خانه در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز دو نفر شهید و چند نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مناطق شرق اردوگاه البریج و شمال اردوگاه النصیرات و دو منطقه المغراقه و الزهراء در مرکز نوار غزه نیز صبح امروز شاهد حملات شدید توپخانه‌ای بوده است.

شرق اردوگاه المغازی و شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه نیز از حملات توپخانه ای صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی در امان نمانده است.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .