AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۸ ۱۰:۵۴
Journalist ID: 5624
News ID: 85491770
T T
۰ Persons

Tags

نسل‌کشی در غزه بخشی از راهبرد جنگی رژیم اسرائیل است

کابل- ایرنا- وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان، حمله رژیم جعلی اسرائیل به رفح را محکوم کرده و گفت: نسل‌کشی در غزه بخشی از راهبرد جنگی رژیم اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان دوشنبه‌شنب 7 جوزا، در خبرنامه‌ی گفتند که وزارت امور خارجه بمباران اسرائیل بالای شهرک رفح را تداوم نسل‌کشی مردم غزه می‌داند.

خبرنامه افزود: وزارت امور خارجه امارت اسلامی افغانستان در ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه، حملات هوایی بالای اردوگاه بی‌جاشدگان غیرنظامی شهرک رفح را که باعث شهادت ده‌ها تن که بیشتر آنان زنان و کودکان اند، یک بار دیگر با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کند.

در خبرنامه آمده حملات رژیم صهیونیستی بالای اردوگاه بی‌جاشدگان شهرک رفح یک بار دیگر نشان داد که این‌ رژیم به هیچ ‌صورت به قوانین جنگی متعهد نیست و نسل‌کشی درغزه بخشی از راهبرد جنگی رژیم صهیونیستی است.

وزارت امور خارجه دولت سرپرست افغانستان، در 234 مین روز نسل‌کشی غزه یک بار دیگر از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مؤثر اسلامی منطقه می‌خواهد تا مسئولیت‌ خویش در قبال مردم غزه را ایفا کنند و جلو جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرند.

به گزارش ایرنا، رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل روز گذشته حملات گسترده را بالای شهر رفح که مردم ملکی در آن جا پناه گرفته است، حمله کردند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .