AP ۱۴۰۳ غبرگولی ۴ ۲۱:۴۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85488000
T T
۰ Persons

Tags

سازمان ملل هفته آینده برای رئیس جمهور فقید ایران مجلس یادبود برگزار می‌کند

کابل- ایرنا- مجمع عمومی سازمان ملل هفته آینده مراسم گرامیداشت شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و سایر شهدای سانحه هلیکوپتر ایران، با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد این نهاد بین المللی در نیویورک به رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ دنیس فرانسیس رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد قرار است روز پنجشنبه 10 جوزا مراسم یادبود شهدای سانحه هلیکوپتر ایران را برگزار کند.

فرانسیس عصر روز پنجشنبه به وقت محلی با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دفتر یادبود دیپلماتیک برای گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و نیز حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه شهید این کشور را امضا کرد.

رئیس مجمع هفتاد و هشتم سازمان ملل که مورد استقبال امیر سعید ایروانی قرار گرفت، با او دیدار صمیمانه‌ای داشت و درباره سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران سوال کرد و با دولت و ملت بزرگ ایران و همچنین خانواده‌های شهدای این سانحه هوایی ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایرنا؛ پیش از این مجمع عمومی سازمان ملل به احترام آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید ایران و همراهان او از جمله حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط چرخبال یک دقیقه سکوت کرده بود.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .