AP ۱۴۰۳ غویی ۳۰ ۱۰:۰۳
Journalist ID: 5624
News ID: 85481668
T T
۰ Persons

Tags

تلاش داریم معارف را در نقاط دور‌دست کشور گسترش دهیم

کابل- ایرنا- معاون سیاسی دولت سرپرست افغانستان، گفت: امارت اسلامی تلاش دارد تا معارف را در نقاط دور دست کشور گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز یک‌شنبه 30 ثور، درخبرنامه‌ی از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت سرپرست با بزرگان ولایات پکتیکا و پکتیا خبر داد.

بزرگان قومی ولایت پکتیکا ضمن اینکه خواهان توجه به معارف، صحت و احداث سرک‌ها شدند، مشکلات، خواست‌ها و پیشنهادات‌شان را به منظور حل با معاون سیاسی دولت شریک ساختند و گفتند که ولایت پکتیکا از نگاه انکشاف، یک ولایت عقب مانده و محروم است.

بزرگان ولایت پکتیکا پیشنهادات‌شان را در زمینه‌های آغاز پروژه‌های نیمه‌تمام در این ولایت و دسترسی مردم مناطق دورافتاده به خدمات صحی به معاون سیاسی دولت سرپرست سپردند.

بزرگان و متنفذین قومی ولسوالی ځاځي آریوب ولایت پکتیا هم مشکلات و پیشنهادات مردم را شریک ساخته و خواستار تطبیق پروژه‌های عمرانی در این ولسوالی شدند.

مولوی عبدالکبیر با اشاره به ویژگی‌های نظام اسلامی، گفت: هر شهروند می‌تواند خواست خود را به گونه صریح با مسئولان امارت اسلامی شریک سازد.

معاون سیاسی امارت اسلامی را خادم مردم افغانستان خواند و افزود: حکومت بدون تبعیض به گونه یکسان خدمات را به تمام مناطق ارائه می‌کند.

مولوی عبدالکبیر گفت: امارت اسلامی به سکتور معارف به حیث بخش مهم جامعه توجه می‌کند و تلاش‌ها جریان دارد تا با گذشت هر سال خدمات بهتر را به مردم افغانستان ارائه نماید و معارف را به نقاط دور افتاده گسترش دهد.

پایان پیام/

۰ Persons

Tags

Your Comment

You are replying to: .