AP ۱۴۰۳ غویی ۲۵ ۱۲:۴۹
Journalist ID: 5624
News ID: 85476497
T T
۰ Persons
مسئولیت ما کمک به ملت خویش در شرایط دشوار است

کابل- ایرنا- معاون اقتصادی دولت سرپرست افغانستان در دیدار با علمای بغلان گفت: ما مسئولیت داریم در شرایط دشوار به ملت خویش کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی دولت سرپرست افغانستان امروز سه‌شنبه 25 ثور، درخبرنامه‌ی از دیدار ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی دولت با اعضای شورای علمای ولایت بغلان، بغلان خبر داد.

خبرنامه افزوده است: در این دیدار رئیس شورای علمای ولایت بغلان از حاکمیت نظام اسلامی در کشور، تأمین امنیت سرتاسری، دستاوردهای امارت اسلامی درعرصه‌های مختلف و رفتار خوب مسؤلان با شهروندان ابراز خرسندی نمود.

وی همچنان از همدردی رهبری امارت اسلامی با شهروندان آسیب‌دیده از سیلاب‌های اخیر، کمک‌رسانی به موقع و رسیدگی به مشکلات قدردانی نمود و اطمینان داد که مردم ولایت بغلان در کنار امارت اسلامی ایستاده‌اند.

ملا برادر هم گفت: بر اثر سیلاب‌ها در ولایت بغلان تلفات زیادی جانی و خسارات هنگفت مالی بر شهروندان ما وارد شده است.

این مقام دولت سرپرست اظهار داشت: هدف آمدن ما تنها برای ابراز تسلیت نبوده بلکه این مسؤلیت ما است که در این شرایط دشوار به ملت خود کمک و از آنها حمایت نماییم، ما حاکمان افغانستان نه، بلکه خادمان ملت خویش هستیم.

معاون اقتصادی دولت سرپرست گفت: ما از یک سوء با این حادثه المناک مواجه گردیده‌ایم، از سوی دیگر احساس خوشی به‌خاطری کردم که محبت، اتحاد، کمک و همکاری را در میان مردم بغلان مشاهده نمودم که بر آن افتخار نمودم.

به گزارش ایرنا، در اثر جاری شدن سیلاب‌های شدید روز جمعه در ولایت بغلان بیش از 300 تن کشته و زخمی شدند،هزاران جریب زمین زراعتی و خانه‌ی مسکونی تخریب شدند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .