به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ شیخ سید علی صدیقالله، معین وزارت امر بهمعروف و نهی از منکر و سمع شکایات امروز سهشنبه 7 حمل، در یک نشست خبری در کابل صحبت میکرد، گفت: در سال گذشته 1700 شکایت از کابل ثبت شده است در حالی که دو سال پیش به 5000 شکایت رسیده بود، این رقم کاهش قابل ملاحظهای شکایت مردم را نسبت به سال گذشته را نشان میدهد.
این مقام وزارت امر به معروف و نهی از منکر، رضایت مردم از کارکرد امارت اسلامی و رفتار مناسب مسئولان دولت سرپرست با مردم را از دلایل کاهش شکایت شهروندان از دولت عنوان کرد.
شیخ سیدعلی صدیقالله، خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به شکایات، رهبری دولت سرپرست افغانستان، قانون رسیدگی به شکایات را در 2 فصل و 23 ماده توشیح کرده است که با تطبیق آن شمار زیادی از مشکلات شهروندان مرفوع خواهد شد.
پایان پیام/
Your Comment